better in time

idag gick min dag vääääldigt långsamt. Men det brukar den göra på tisdag då jag har matte i två timmar sista lektionen.
Mamma cyklade precis iväg till en kompis för att äta middag där med ett par vänner, pappa kommer snart hem för att hämta kläder sen åker han iväg till göteborg för att vara på mässa där imorgon.
Idag tänker jag faktiskt hoppa över fotbollsträningen. Så himla kallt ute att det borde vara förbjudet att vistas utomhus. Snart ska jag gå och handla godis till mig och Marcus, känner att det är okej idag.
familia ante omnia





idag saknar jag lucas.




josefine? du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är bääääääst! <3

2011-02-09 @ 07:21:58
URL: http://Josefineskriverblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0