..

det är inte meningen att du ska läsa detta josefine, eller om du vill får du. Men det kommer inlägg lite hur som helst huller om buller. Och jag låter jättedeprimerad fast än att jag inte är det. Bara att det känns riktigt skönt att skriva av sig. För det är precis som man har berättat det för hur många som helst då.

Det är bara du som vet att jag skriver på bloggen igen.
Men jag tänker inte på att du läser, jag skriver bara som jag själv vill.
Just nu tänker jag bara hur dumma i huvudet alla människor är.
Ingen bryr sig egentligen. För utom du då.
Varför ska jag lägga ner hur mycket tid som helst på att berätta för människor hur bra dem är och hur mycket jag tycker om dem? Att bara fråga en enkel fråga som hur är det idag eller vad som helst. Det kan vara så simpelt som att bara svara på ett sms? För på just det smset som jag har skickat till dig har jag faktiskt lagt ner MIN dyrbara tid på. För om du inte bryr dig är det bättre att jag skriver det smset till någon annan som bryr sig.
Alla borde ta hand om sina vänner mer. Med vänner menar jag dem som bryr sig om dig, om hur du mår.
Vissa ska bara passera.
Det har jag lärt mig av dig josefine <3
ni är så fina!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ibland lägger man otroligt onödigt tid på människor som inte förtjänar det. Och väldigt ofta så lägger man tid på människor man tycker om och älskar. Det är därför jag älskar att lägga min tid på dig, för vi gör allt tillsammans, skrattar gråter och löser alla världens problem och vet du vad det bästa är? Vi gör alltid det tillsammans. Du är fin. Älskar dig.

2011-02-14 @ 09:56:46
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tycker du är bra. Älskar att jag får spendera min tid med dig. För det är ju faktiskt med dig jag mår bra. Att vi kan skratta,gråta och lösa alla världens problem. Det är kärlek.

2011-02-15 @ 10:27:43
URL: http://emmajohannasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0