Mogen tjej

Jag är sjutton år och mörkrädd! Haha lider av tvångstankar riktigt mycket. Inbillar mig alltid att där finns något under sängen. Det gjorde man när man va tre! Inte okej Johanna.. Sanningar: -Kan hända att jag är tjockast på hela jorden (men jag mår jävligt bra endå!) -Josefine är min bästa kompis. -Håller på att växa jättemycket just nu (som person) -Älskar att smsa -Blir jätteglad när jag gör en liten gärning för en främling -Älskar att läsa bloggar -Ibland(läs:ofta) orkar jag inte gå och handla GODIS. -Älskar att sova över med kompisar -Jag är nästan kär i en kändis. CARL SÖDERBERG -Min bror och jag kommer bra överns ofta -Zumba är det bästa och roligaste träningspasset jag vet -Tröttnat enormt på fotboll -Jag snoozar varje vardag + matchdag -Jag har jättedåliga sömnvanor -Familia ante omnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0